mandag 14. desember 2009

Hvordan leve et liv?

Idag er det sytten år siden jeg fødte min mellomste, han var mitt eget jesusbarn, og en av de tre som har vært mitt liv. Så hvordan kan man leve et best mulig liv?

Første store innsikt man må gjøre er å innse at; Det spørs ikke hvordan man har det, men det spørs hvordan man tar det!

Vi skaper faktisk vår egen virkelighet. Vi kan rømme hvor langt som helst inn i illusjonenes verden, bli gale, berusede,meditere, drømme. Eller vi kan rette oss utover, få med oss så mye som mulig, med alle sanser. Vi bør være i størst mulig balanse, som vi blir ved å veksle mellom de to.

Våre visjoner transformeres til verden via vår tilnærming og løsning, iblandt via lange omveier, men før eller siden skjer det alltid. Så først og fremst gjelder det å ha de rette visjonene. Og det er det vanskeligste. Så da må man be, søke og elske engasjert. Desto bedre man klarer det, desto rikere liv for seg selv og barna.

Barna er mer enn oss selv, så vi må løfte oss selv for våre barns skyld, i ydmyk kjærlighet. Bare det kan gi fred.

Det er barnet som er julens egentlige sentrum.

Så hvordan forelder er du for jordens barn?
http://www.youtube.com/watch?v=UxXzcF4zMvk&feature=related

3 kommentarer:

  1. Jeg er ikke foreldre for jorden barn.

    SvarSlett
  2. Deprimerte priser og perfekte slags tjenester av en Psykiater i Asenveien Norge. Beste PSYCHIATRIST-tjenester tilgjengelig her til meget rimelige priser. På dette stedet her diagnostiserer vi pasienten
    med psykisk sykdom, depresjon og andre slike sykdommer.

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett